Saturday, September 15, 2012

Umah Mak & Ayah Angkat, Sg.Lang..

Hari jumaat petang lepas asar, aku n Murabi Peez pi Kg.Sg.Lang, umah mak n ayah angkat kami masa kami buat BIG dulu...until now we still contact...

   atas ni mak angkat kami berdua, pakai tudung purple tu mak angkat aku..n tudung krim tu mak angkat      fakrul...

   atas ni lak, ayah angkat kami, pakai baju hijau pak cik mahmud, ayah angkat fakrul. Baju putih, ayah       angkat aku, namanya ayah khailan..






ni singgah umah keluarga angkat fakrul...



ni lak, pi open house jiran kg.keluarga angkat kami...

yg paling aku terkejut, first time (utk aku la) open house ad DJ...haha..mantap seh! pak cik ni dikhabarkan masa muda dulu mmg keje dia DJ... (ingtkan kat tmpt org kawin je ad...hehe)



                                           ni lak..ermm.sape erk?..erm..ntah la..men ambik je...


                                      ni family yg bt open house ni..kwn2 pismp 8.01 pun ad...

p/s: nk jd dj open house gak la...haha

1 comment: