Wednesday, September 12, 2012

Drawing...& Cool...

                                               Ni nak citer sal kwn aku yg pandai melukis...
                                                                      ni lakaran2 dia...
                                                                    lukisan dia..perghh..
                                        (maybe pd org len, biasa2..for us, she's really2 amazing!)


                                            ni semua lakaran yg kwn aku tgk dlm tv..dia kata
                                                     "tak suka sgt fesyen yg terlalu menonjol.."

                             ni la kwn sekelas aku..namanya Irma...atau dlm fb Irma Rarok..hahah
                                                                   bakatnya : melukis...

                                               ni kwn2 aku yg tgh ermm buat ap erk...owh....



                            hari ni mendung sgt2...hujan...cool...(pemandangan dr kelas aku...)


p/s: nak tinggal ipis...ipg kpi dah...=(



No comments:

Post a Comment