Friday, September 28, 2012

Biskut Coklat Buatan Sendiri....bestttt...nak lagi zack!

Ad member ak sorg ni pernah tnya ak....

"man, ko rs ad tak org nk beli klau ak jual biskut kat sini?"

"ha? ko nk jual biskut? biskut sape lak ko nk tlg jual ni?"

"bukan org len punya..hehe..aku punya la..buat sendiri..hahahah"(gelak besar,member aku sorg ni mmg raja gelak)

"........???.....ermm.klau btl ko bt sendiri, bwk sampel nti, aku nk rasa.." (dlm hati, xcaya..)

Tiba2..pd suatu hari di dalam kelas yg bising, member aku ni kuarkn biskutnya....jeng2...



 ini lah biskutnya..beeessssttttt!!!..xcaya try r..hahaha



dalam biskut ni ad campuran biskut oreo & nestle corn flakes....tu yg m'jdkan ranggup!
so, sape2 nk tempah boleh la bt tempahan dgn member aku ni, namnya Zack...klau ms praktikum, murid2 panggil dia "Cikgu Zack" .
dia jual murah2 je coz br nk buka kedai..bt kecil2 dulu..hehe

moto jualanya :::
"Buatan Tempatan , Rasa Antarabangsa"

No comments:

Post a Comment