Wednesday, January 26, 2011

bArU BaLiK

Aslm...tepat pukul 10.00 a.m saya smpai di kampus bersama dengan ajk2 lain dari mppb kpli ambilan januari 2011 tapi blm tamat lagi. Hari jumaat ini tamat mppb mereka. Seperti yang sudah dijangkakan, kerja kuliah perlu saya terima dengan hati terbuka =) terima kasih kpd Saudara saya Mohd Zaki Som ats p'kongsian ilmu. Kpd kwn2 kuliah saya perlukan anda utk bertanya nnti..hehehe...=) Kenangan yg tidak boleh dilupakan semasa mppb kpli, seorg peserta kurang sopan ketika berbicara & selepas ditegur pd mlm tu, dia dtg kpd sy pada pagi & berkata " Azman, i'm really2 sori about last night"..dan saya cuma katakan " Kita akan jadi cikgu, cikgu perlu bersikap seperti guru. Kita akan mendidik manusia bukannya beruk mesin". Saya fhm,manusia sering kali melakukan kesilapan begitu juga dgn saya, jadi usaha ke arah yg lebih baik itu perlu ada, agar hidup kita punya matlamat menuju ke hari penghujung zaman melalui zaman di dunia ini utk mengutip setiap amalan utk menjadi bekalan. Wslm...=)

2 comments:

  1. hehehehe.. file akak yg awak conteng bile nak padam haaa???

    ReplyDelete
  2. Everyone has a chance to be a better person.

    ReplyDelete