Thursday, August 9, 2012

Tak Tahu Dia T'guris Hati...sorry...

Assalamualaikum...hari ni aku bnyk belajar lagi tentang hidup..terutama dlm mengenal hati dan perasaan manusia lain...

Betul ckp org tua...
" Cakap siang pandang2, ckp mlm bisik2"
hari ni aku dgn kwn aku sorg ni juz ckp2, borak2...then ad someone ni dtg, & tiba2 dia t'msk dlm borak kami, pd ms yg sm kitaorg bt lwk...& blah cam tu...

Duk dlm 20 minit...kwn aku yg borak td panggil ak, bgtau ak smthing, rupa2nya kwn ak yg sorg td "terasa hati" dgn guraun kitaorg..serius! aku t'kejut! coz aku ingt dia selamba je coz blh senyum lg n ketawa ms kitaorg bt lwk..tp rupa2nya dia "bengkek"...aduii...fikir2 balik, emm mungkin hati org tak sm dgn hati kita kan...so, aku mintak maaf la...tp, aku ckp dgn dia td cam ok je...klau cam tu, aku bt tak tahu je la...hehe..

Habis 1 citer...

No comments:

Post a Comment